Följa en neggoblogg?

Jag sökte ett jobb förra veckan, och ett i går.
Tanken var, att jag skall söka ett varje dag.
Det går ju inget vidare, fast jag har vidgat sökningarna till 10 mil...

Då kollade jag in vad det finns för kurser att läsa på högst halvfart på distans.
Det var ju lika nedslående det!

Fan det är ju inte klokt det här!!
Är det meningen att jag skall gå och må så jävla dåligt av det där jäkla jobbet??
(Ursäkta språkvalet, men det är så det känns!)

Fast, det är väl mig det är fel på... jag har ju inget tålamod alls.
Är det jobbigt vill jag ha förändring nu.
Helst i går.

Ingen har jag att ventilera med heller... alla har ju sina problem.
Jaja, tur jag har bloggen att skriva av mig på.
Fast hur kul är det att läsa??

Konstigt nog hade jag fått en ny följare på Bloglovin´ förra veckan.
Vill du också ha koll på min blogg?

bloglovin

Nä, nu skall jag ta två Treo och gå och lägga mig...
Go´natt!

Kommentarer
Postat av: maria

Man måste få vara neggo oxå :) Utan att det behöver vara så hela tiden..

Tycker absolut att du ska söka nya jobb. Man ska inte må dåligt på ett jobb anser jag...



Lycka till och ha en fin dag !

2010-12-14 @ 06:38:44
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: Görel

Kommer att följa din blogg ändå! Man kan inte vara glad o positiv alltid!!

Jag tycker oxå att du ska söka nytt jobb. Man ska tycka det är kul att gå till jobbet.

Kram

Görel

2010-12-14 @ 08:26:40
URL: http://gorelb.blogg.se/
Postat av: Linda

Ibland måste man ju vara neggo... och jag följer dig ändå. Fast jag föredrar ju att du mår bra så att bloggen är positiv... håller tummar och tår att det ska lösa sig - snabbt. Får du vara ledig jul och nyår?

2010-12-14 @ 14:59:12
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: ejmis

Klart man måste få skriva om jobbiga och tråkiga saker också...livet går ju upp och ner för oss alla.

Kram!

2010-12-14 @ 20:15:23
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0