Fler listdagar!

Både F och Madde har hjälpt mig med fler dagar.
Jag har även kommit på några själv.

Dag 31- Vad bjuder jag på för mat?

Dag 32 - Om det här vore min sista dag

Dag 33 – Ett beslut (F)

Dag 34 -Favoritplats i lägenhet/hus (Madde)

Dag 35 – Bloggfavoriter

Dag 36 - Sämsta ligget (F)

Dag 37 - Det bästa med livet (Madde)

Dag 38 - Ett pinsamt ögonblick

Dag 39 - Bästa semestern (F)

Dag 40 - Pojkvänner (F)

Dag 41 – Vad tror jag händer efter det jag dött (Madde)

Dag 42 – Tonårsmamma (F)


Visst har väl ni andra också ämnen att bidra med?
Jag säger som Petter:

Fuck off, nu kör vi!



Update: Fler dagar från Linda!!

Dag 43 : Det här fredagsmyser jag med
Dag 44 : det här sover jag i/med
Dag 45 : Det här ser jag på TV
Dag 46 : Inte utan min... (vadå?)
Dag 47: oumbärligaste sminken
Dag 48: Då blev jag riktigt riktigt rädd
Dag 49: Det här gör jag om tio år


Update igen:

Dag 50 - Aldrig mer! (F)

Kommentarer
Postat av: Linda

Dag ?? : Det här fredagsmyser jag med

Dag ?? : det här sover jag i/med

Dag ?? : Det här ser jag på TV

Dag ?? : Inte utan min... (vadå?)

Dag ?? : oumbärligaste sminken

Dag ?? : Då blev jag riktigt riktigt rädd

Dag ?? : Det här gör jag om tio år

2010-12-13 @ 16:34:18
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: F

Aldrig mer!



2010-12-13 @ 18:54:05
URL: http://dagligdags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0