Dag 33. Ett beslut

Detta ämne kommer från F


Hmmm... ett beslut.

Ibland kan det vara lättare att slippa ta ett beslut.
Jag tänker på de två gångerna jag varit gravid.
Eftersom min bror är född med ett rätt allvarligt handikapp, som man inte är säker på om det kan vara genetiskt, har jag vid bägge graviditeterna erbjudits extra tester med fostervattensprov.
Men jag ville inte veta... jag ville inte bli tvungen att ta ett beslut ifall det hade visat sig vara "fel" på fostren.
Fast, att inte göra testerna var ju också ett beslut.


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Jag blev oxå erbjuden eftersom min bror har Down Syndrom...fast jag gjorde de inte...spelade mig ingen roll...ett barn e välkommet hursom :)

2010-12-19 @ 22:02:27
URL: http://gabriellashorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0