Happy Monday!

Jag hade tänkt att försöka sova lite längre i dag, eftersom jag känner att jag sovit lite för lite i helgen.
Men klockan 7 drog bygg-jobbarna igång här ute. Sågade, tjoade och bar slammrande ut badkar från huset bredvid. Undefär samtidigt kom fastighetsskötaren på den lysande ide´n att klippa gräset utanför, och här inne drog tvättmaskinen igång centrifugen. Nåja, det där sista var jag ju själv skuld till, eftersom jag satt på maskinen när jag tidigare var uppe och kissade, men ändå...
Ni fattar att jag inte sov så länge va? Jag försökte ligga kvar och läsa lite, men det var bara att gilla läget och gå upp.
(Nu verkar förövrigt alla inblandade väldigt nöjda med ett lyckat utfört uppdrag, för nu är här tyst som i graven utanför...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0