Tja... torsdag då..

Min enda lediga dag på hur länge som helst typ... och så skall jag iväg på utbildning!
Nåja, utbildningen är bra. Om demens och bemötande av personer med demens.
(Jo, jag har väl jobbat med det sen -86, men man lär så länge man lever!)

Före det tänkte jag kila in på second hand-butiken med några par skor jag inte kan ha.
Kanske får jag också lite pengar, om hon sålt något jag lämnade in sist...?
Kanske hittar jag något jag vill ha, vem vet?

I dag har jag (as usual) plockat lite (Ja, ni vet vad det betyder), tvättat ett par maskiner,
lagt mina helger på nya schemat...

Denna bilden snodde jag helt fräckt hos Petra, den var lite småkul!


Kommentarer
Postat av: soffie

fniss va bra,

må gott

2009-09-10 @ 22:20:21
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: my

Hoppas du njöt av din lediga torsdag! Utbildning är alltid bra...utvecklande...

Kul bild :)

2009-09-11 @ 09:28:29
URL: http://myilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0