Snorig Lördag

Jag bara varnar er!
Mitt humör är inte på topp...
Var nyss tvungen att avboka kvällens utgång.
Alltså, den här jäkla förkylningen tar kål på mig!!
Så istället blir det till att sitta hemma och underhålla svärfar med sambo, som kommer till oss.
(De skall stanna ända tills måndag)

Nåja, vad är väl en bal på slottet...?


♥♥♥


Kan någon tala om för mig varför det är så svårt att hitta en vinterjacka som är både snygg, varm och praktisk?
Jag är på jakt, varje höst, men har inte hittat den än.
Får nog dock åka ut och kolla in denna.


Kommentarer
Postat av: Emma-Pemma

Den jackan är fin!! ;)



Hoppas du mår bättre..



Pussiluss!

2009-09-20 @ 11:17:51
URL: http://minnietiger.blogg.se/
Postat av: my

Hittade en förra året, lång svart och varm! Men det var svårt...Hoppas förkylningen ger med sig, kram

2009-09-20 @ 16:21:26
URL: http://myilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0