Fredag

Nu har jag just chattat lite med "vår" gullige bartender från hotellet i Turkiet.
Han är så söt, skriver att han saknar oss, och frågar särskillt hur dottern mår.

Tänkte logga in och attestera lite (massor) (förenings-)fakturor nu inna det är dags att åka till jobbet.
Nä, då ligger hela HSB-sajten nere, så det går inte att komma in.
Nåja, inga akuta fakturor som tur är, vore bara gott att ha det gjort.

Får väl ta tag i förfallet här hemma då i stället. Jag har bara "hållit efter" alldeles för länge nu.
Det behövs verkligen städas av ordentligt. Så i dag tar jag badrummet.


Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Kämpa på ;-)

Städning är rena döden så det lejer jag bort :P

Kanske kan verka slappt men det funkar för mig :-)

ha en finfin fredag!

2009-09-11 @ 18:12:38
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0