En låååång en...

Lånade denna långa lista hos Madde... får ju ha lite sysselsättning när jag sitter här i min pyamas! ;) Läs om ni vill och orkar!


1. Vilken svordom använder du mest?
"Förbannat"

2. Äger du en iPod?
Ja, fast dottern har den och jag har hennes gamla mp3...

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
När jag skall jobba, 05.45 (ibland 05.30)

4. Hur många resväskor äger du?
Nu gillar ju jag väskor... så äver resväskor... ähhhum.  Tre... fast i olika storlekar.

5. Använder du flip-floppar?
Yes!

6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Hemköp, Willys

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Olika tillfällen

(Vart tog åttan vägen?)

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis?
Jag träffar ju familjen mer än vännerna, så jag väljer en kompis där.

10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Oj.... en resa tror jag.

11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Inte "in my face" i alla fall

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nope

13. Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
???

14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Men gud va svårt... går ju inte att säga en.

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Ja, men det kan jag ju inte skriva här!

16. När var senast någon stötte på dig?
Vet inte... men det händer ju! ;)

17. Vad åt du till middag senast?
Få se nu... i går åt jag ingen middag... i ssöndags bjöd sambon på restena från lösdagens köttfärssås, gjord på fredagens tacofärs...

18 Använder du luvtröjor?
Det händer ibland.

19. Kan du vissla?
Ja

20. Vem var den senaste som ringde dig?
Det var nog en full dansk, sent i fredags kväll

21. Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Räknas chokladhjulet som åkattraktion?

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Såklart de gör!

23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
-piiiiip-

24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja, varje julafton klockan 15!

25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Köpcentrum....det blir Överby det

26. Hur många syskon har du?
En bror

27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Nope

28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Det skulle nog vara GREASE då

29. Äger du några popband t-shirts?
Jodå

30. När flög du senast?
För en dryg vecka sedan

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
4

32. Läser du för skojs skull?
japp

33. Pratar du några andra språk?
Engelska. Och jag kan beställa 11 öl på turkiska!

34. Diskar du din egen disk?
Diskar gör diskmaskinen.

35. Har du gråtit offentligt?
Ja, det har väl hänt

36. Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop... två!

37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
ja, det är väl kul!

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Jodå... det suger väl efter nån ny tatuering

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Det beror på omständigheterna

40. Kan du kasta macka?
Jodå, fast kanske inte så många studsar

41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej

42. Vad har du med dig in på bion?
Cola, chips, gott o blandat

43. Vem var din favoritlärare och varför?
min Samhällskunskapslärare på komvux

44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej, inte vad jag vet

45. Vad har du för väder?
Just nu, jättefint höstväder!

46. Har du en blogg?
Japp, detta är min blogg.

47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Då var jag ruggigt skoltrött...

48. Gillar du att flyga?
Gillar o gillar... man tar sig ju dit man skall

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Ärlig

50. När sov du senast på golvet?
Minns ej.

51. Vilken är din favoritdrink?
VanillaPassion

52. Gillar du din boendesituation?
Jodå, vi trivs. fast ett rum till hade inte gjoort något.

53. Vilken är din mammas hemstad?
-piiip-

54. Din pappas hemstad?
-piiip-

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
7,5-8... fast det får jag ju sällan...

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ja, oftast

57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Det hände väl...

58. Vilken är din favoritfrukt?
Kan inte säga en... gillar mix i fruktsallad bäst

59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Försöker väl

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
40... oj!

61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nä, det märker ni väl? ;)

62. Tror du på liv på andra planeter?
Ja, det borde finnas... någonstans

63. Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
Anna Anka!!

64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
???

65. Vad var det senaste du åt?
Macka o magnecyl, i morse.

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Ingen skillnad.

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Vet inte

68. Gillar du senap?
Ja

69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Det som är jobbigt härdar dig!

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Är lite sugen efter sonens hopp...

71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Det vet jag faktiskt inte.

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Tradera har jag ju handlat på... väskor, skor och ljusstakar bl.a

73. Tycker du om att krama folk?
Ja, det är klart!

74. Skulle du säga att du är trendig?
Ja... och nej...

72. Äger du en digitalkamera?
Ja, flera  t.om

73. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Hahahaha... Agnes har jag fått höra, flera ggr! (Jag ser dock ingen likhet)

74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Det beror på..

75. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Minns inte så här på rak arm

76. Tycker du att du är attraktiv?
Inte i dag... snorig, rödögd och i pyamas!

77. Vad är du allergisk mot?
Ingenting.

78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej

79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Inte en aning!

80. Har du haft sex någon gång?
Ehhhh.... ja, det har hänt ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :) Fin blogg du har. kolla gärna in min [email protected]

2009-09-15 @ 12:36:37
Postat av: Petra

OJ! Du måste haft MYCKET tid över :-D

2009-09-15 @ 17:54:14
URL: http://pinkie.blogg.se/
Postat av: Camilliondollar Baby

Haha...Agnes...vart då??? Tecknat ja..när en annan var liten, så kom det ju bara en gång i året.



Kram och krya på dig

2009-09-15 @ 19:07:39
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0