Skrattar bäst...?

Såklart det fina vädret försvann lagom tills jag "jobbat" färdigt.
Så jag har roat mig med att försöka få bort fuktfläckar på vår bokhylla.
Köpte ett medel för 165 kronor.
Resultatet?
Tja, jag får fortsätta att ha en duk där, om man säger så.

Nu skall jag se vad jag kan hitta på att göra till middag i dag.
Det tycker jag är så trist, vardagsmat.
Ge mig tips!!!

När sambon gick på arbetslöshet för snart ett par månader sedan lovade han att jag inte skulle behöva göra något alls hemma sen.
Då skrattade jag.
Det gör jag inte längre.



Helt Gorgeous väska från MiouMiou.
£695... inget att skratta åt det heller.


Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Ursnygg och kostar bra mycket mer än mitt boende. ;)

2009-09-21 @ 18:49:53
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: Linda

jag tog överbliven tacofärs från frysen. Blandade samman cremefraishe (chili) och riven ost och gratinerade i ugnen. SErverade med MASSOR av sallad och nachochips. Mycket uppskattade "rester"

2009-09-21 @ 20:03:02
URL: http://candygirl.worldofsecrets.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0