tvättmaskinshel**te!!!


Nä, det är inte jag med min nya fina tvättmaskin på bilden.
Fast jag hade önskat...
Jag har ett tag nu känt en ökande doft ur trumman i vår tvättmaskin. Den inte helt angenämt stickande doften av mögel... Det är alltså inte så kläderna luktar, men... uäh! Häromdan körde jag klorin i 95 grader. Det var väl smart, tänkte jag. Men ack vad jag bedrog mig, för det hjälpte inte ett dugg!
Nu har sambon lagt hela tvättmaskinen på sidan, kopplat bort slangar och pump för rengöring. Det var mycket gojjs där vill jag lova! Nu återstår bara att se om det hjälper... och om han lyckas få ihop den!
Är det någon som har något bra förslag annars, om det fortfarande luktar? (förutom att köpa ny, för så jäkla kul är det inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0