Siffror till 1000!

Nu är jag helt slut!
Budgetkonferens på eftermiddagen, och styrelsemöte med budgetbehandling i kväll...
Det blev lite för mycket siffror för mig det.
Alltså, jag fattar inte såna som jobbar som ekonom och sånt.
Hur står de ut??

Nu är jag ledig i två hela dagar.
Det skall bli så skönt!
Fast endel hemarbeten har jag att göra.
Skall ta fram ett material för att visa en ny arbetsmetod till vår utvecklingsdag.

Men först, allra först skall jag sussa sött i många timmar.
Puss och god natt på er!!


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Hehe, man vänjer sig sakta men säkert till siffrorna och ord och uttryck, man behöver komma in i hur man tänker helt enkelt. Inte svårt egentligen, men så är det med det mesta när man först har lärt sig. :D Jag trivs verkligen med att jobba med ekonomi och har dagligen nya utmaningar i mitt jobb, det är kul! Men det blev inte roligt förrän jag verkligen fattade vad jag höll på med. :D



God morgon!

2009-11-03 @ 06:39:23
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Emma-Pemma

Me don´t like siffror... Fy bubblan va trist! :(



Ledig i två dagar, mysigt! Då blir det nått gott att dricka kanske? ;P



Puss på nosen vännen!

2009-11-03 @ 10:10:23
URL: http://minnietiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0