Oväntat!

En solklar uppstickare i modedjungeln, tycker jag helt klart är KappAhl.
Förr var det mest tantkläder där, i alla fall för tantigt för min smak. I somras köpte jag mitt första KappAhl-plagg på åratal. En blus/tunika. Motvilligt och på rea, kommer du ihåg, Gabbi?
I går i Göteborg, råkade jag åter hamna inne på just KappAhl... och de hade en hel massa snyggt!
Jag köpte ett grått flikigt linne/tunika med pärlor i urringningen. (Hittar det inte på hemsidan)

Kul, när affärskedjor blir oväntat bra!

 

Uppdate: För inte kan det väl vara så att... nä, defenitivt inte!
KappAhl har blivit ungdomligare.
 

Kommentarer
Postat av: Petra B

Måste bara skriva först, att jag inte hunnit läsa här inne på ett par dagar och JISSES vad mycket intressant du hunnit skriva. KUL!! =)

Så nu till Kappahl. Ja, de har fått bättre sortiment! Det upptäckte jag i förra veckan, när jag högst tveksamt följde med morsan in i affären och blev mer än positivt överaskad.

2009-11-18 @ 08:57:45
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0