Gääääsp...

I dag har det varit full rulle hela dagen!
Fixat och donat med adventssakerna på jobbet och fortsatt här hemma. Juldukar i massor strukna, julgardiner uppsatta i kök och dotterns rum. (Stakar och stjärnor får vänta.) Visst, det är väl lite tidigt, men jag har svårt att hinna allt i slutet av veckan.
Nu är jag så trött att jag skulle kunna stå och somna. Bäst jag går in i duschen innan... Sen är det läggdags tidigt i kväll! (Intalar mig själv...) Kanske kollar lite på tv bara.
Hoppas ni har överseende med att alla av er inte får påhälsning i kväll!

Update 22.10... mohohahahahahah! Who am I kidding?

Kommentarer
Postat av: my

Mycket att stå i den här veckan, advent får skulden! Kram och kul att få ett ansikte på dig med :)

2009-11-25 @ 18:31:07
URL: http://myilivet.blogg.se/
Postat av: Linda

vi började på jobbet igår. Hemma börjar jag imorgon. Gula huset börjar jag i på fredag... jag ÄLSKAR att fixa inför julen.

2009-11-25 @ 20:58:08
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0