Dagen efter dagen efter...

Tror bestämt att jag börjar bli för gammal (?) för att festa två dagar i rad.

Efter vinmässan, mer om den kommer senare, åkte jag hem och fixade käk.
Sambon kom från bandyn lagom tills maten var klar.
(Jättegod sås gjorde jag som kycklingfiléerna fick puttra i.
Vitt vin, grädde och kycklingfond. Salt, peppar, chili och lite vitlök)
Sen gick vi hem till ett par kompisar. Där vankades både öl, likör och whiskey.
Då både sambon och jag grundat rätt så bra, på varsitt håll, kom vi i "fin" form rätt snabbt.
Vid halv två släntrade jag hem och i säng, där sambon redan däckat.

Nu känner jag av att man inte är en ungdom längre... om man säger så.

Vad är ditt bästa bakis-botar-tips?


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Åta, dricka massor med vatten och sen somna på soffan en halvtimme. Då är man rätt mycket piggare igen sen. :D

2009-11-08 @ 19:55:33
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Petra B

Varannan (eller åtminstone var tredje) vatten och säng-gång före fyra. =)

2009-11-09 @ 00:25:30
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0