Sista Söndagen...

Ja, på semestern alltså.

Men, men... knepet är att ha andra roliga saker inplanerade även efter semestern är slut!
Redan fredag förmiddag åker vi ner till Göteborg. En heldag på Liseberg, hotellnatt och shoppinglördag väntar då. Dessutom tillsammans med en väldigt trevlig familj!

*****

Förresten löste jag mina skoproblem också i går när jag var ute på shopping.

Vi hamnade på Skopunkten, dottern och jag.
Tre till priset av två...
Vi valde varsitt par, jag ett par heels (bild) och hon ett par jättesnygga gladiatorsandaler.
Sen tog jag ett par låga sköna sandaler också (Bild)
Allt för under 600.
Visst, kanske ingen dunderkvallite,
men skor som man ändå kanske inte använder så mycket tycker jag är bättre att köpa billigt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Har du redan slut semester... stackare där.. men som du säger. Det är smart att ha bokat in andra kuligheter framöver...

2009-07-19 @ 12:01:10
URL: http://candygirl.worldofsecrets.com
Postat av: ejmis

Min semester tar också slut idag =(

2009-07-19 @ 12:35:41
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0