Galla

Hemma från kvällsjobb... med halsbrännan from hell.
Har testat det mesta nu tror jag... alltifrån mariekeks till en kur med receptbelagda tabletter. Men nädå, den är kvar efter snart fyra veckor nu! Inte vet jag då vad det beror på, eller vad jag skall göra. Småäta hela tiden funkar ju bäst, men det kan jag ju inte hålla på med, då rullar jag ju snart fram! Det gör jag väl ändå, efter semesterns frossande, så det går väl på ett ut...

Nämen hörrni, det var väl kul för er att få höra på mitt gnällande ; )
Men jag var bara tvungen att få spy litte galla (!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Spy på du bara!!!

Eller ta dig en rejäl stänkare :))

2009-07-22 @ 22:59:49
Postat av: Wille

Halsbränna är inge kul, har jsut lyckats dämpa min med vitt bröd.



Ha en så bra kväll det bara går



kram Wille

2009-07-22 @ 23:04:58
URL: http://wilens.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0