Ett par tältnätter

I går tog sambon och jag ett snabbt beslut.
I dag packar vi med oss tältet och åker till Fjällbacka!
Vi är lite trötta på det tråkiga vädret nu, och det är ju min sista semestervecka.
Så vi hoppas på bättre väder ute vid kusten, det är ju ofta det.

Ungarna vill inte följa med, och de är ju bara glada övet att bli själva hemma ett par nätter.
(De är ju faktiskt 15 och 17)
Sonen litar helt på att lillasyrran fixar käket, annars hade det väl blivit "sitt-ljummen" panpizza ; )

Nåväl, det skall bli ruskigt gött att komma iväg lite!
Min nya kamera kom ju också i går, så fota lär jag ju göra!
(Ja, väskan skall jag ju också knäppa, jag lovar)


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Tälta???

Köp en zigenartermos istället ;)

Moahahahaha

ha ett par underbara dagar!!

Kram

2009-07-14 @ 08:23:43
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Tälta???

Köp en zigenartermos istället ;)

Moahahahaha

ha ett par underbara dagar!!

Kram

2009-07-14 @ 08:23:49
URL: http://mamsen71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0