SMS-kul

Tänk vad lite kan roa en!

Jag fick nyss ett SMS med en fräckis från ett nummer jag inte kände igen. Kollade upp det, och det gick till en Anna-Lena i Luleå. Jag antog att hon skickat fel, så jag svarade:
"Hahaha, den var bra, men vem är du?"
"Men... ANNA-LENA
!" fick jag till svar.

Jag är ju som jag är, så jag var ju tvungen att fortsätta lite...

"Jaha! Vad kostar renkorven nu?" skickade jag.
Svaret blev: "VA? Renkorven??"

Då var jag tvungen att ge mig...
"Jag skojar bara med dej, jag antar att du fått fel nummer.  ;) Åsa heter jag, och bor i XXXXXXXXXX"

"Hahaha... ok..." fick jag tillbaks.

Kanske att jag hade roligare än henne?

Så, åter till arbetet!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tänk hade du fått nåt annat spännande än en fräckis.. Nåt som var ämnat för någon helt annan.. då kan det bli riktigt kul!

2009-12-07 @ 17:16:23
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0