Shoppar mig glad!

Visst är det ett gammalt beprövat knep...
Erkänn, du har gjort det själv!?

Sista dagen med halva rea-priset på Lindex passade jag på att fynda!
För en turkos bikini, en leopardfärgad strandtunika, två par svarta undiesar,
en ring och en härlig duschcreme betalade jag inte mer än 193 kronor!
Jag sa ju att jag fyndade!!

Sen var jag in på en secondhand-butik där jag lämnat i litekläder för ett tag sedan...
Jag köpte en ring och ett halsband, och fick 50 kronor tillbaka!
(Jag skall packa ihop en kasse och gå in och lämna lite mer där i morgon!)

Vet inte vad som hände med bilderna, de var bra mycket skarpare när jag gjorde collaget i photoshop...
Kanske sparade dem fel...? Hmmmm...

Sen ett par magasin på det, så är jag riktigt glad igen!

Kommentarer
Postat av: my

Jepp shopping kan va kanonbra medicin ibland :)

2009-08-04 @ 17:10:34
URL: http://myilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0