Åsa tipsar


Jag köpte Dove´s hairminimising deo när jag var i Göteborg förra helgen.
(Nä, inte för att hålan jag bor i är liten att den inte finns här, men ändå.)

Efter att ha använt den i en dryg vecka man jag bara säga att den funkar på mig i alla fall! Stubben kommer inte lika fort och syns mindre. (Givetvis har jag rakat mig under tiden, men kanske inte lika ofta som annars...)
Doften är också bra, jag har Nature Fresh, den med blått "märke"

Den är lite dyrare än en annan "basic" deo, kostar runt 50 kronor. Men jag får nog säga att det är värt det.

Kommentarer
Postat av: mia

Gillar den jag med.

2009-08-05 @ 10:34:21
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0