Helgen tar vid!

Ja, i mitt fall är det jobbarhelgen...

Men den börjar bra i alla fall! Invigning, plock och mingel på äldreboendet bredvid vårt. Extra spännande att få se hur de fått det, eftersom vi står näst i tur för om- och tillbyggnad.
Sen jobbar jag till 21.30 i kväll... inte lika kul.
Men i morgon slutar jag redan kl.14! Så då hoppas jag på att få lite "helgkänsla".

Ni då? Vad skall ni hitta på i helgen?





Förresten, jag skickade ett mms-inlägg tidigare, med en bild på min frukost. Den verkar inte ha kommit in (blogg.se som krånglar igen??) än... Men om den dyker upp senare, så vet ni nu hur det ligger till, att jag inte äter frukost vid 15-snåret eller något! ;)


Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag ska också jobba i helgen, två nattpass I övrigt hoppas jag på sol i helgen så att jag kan ligga i min baden-baden och sola och läsa ;)

2011-05-20 @ 12:44:17
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0