Hejsan Svejsan!!

Jag är jättedålig på att blogga, vag vet...
Skyller  (åter igen?) på vädret ;)
I Fredags kväll var vi ute och åt gott och drack vin (och ett par drinkar) med ett par vänner.
Trevligt, trevligt!

I går var här full fart, till trädgårdshandlar´n och köpte jord, gödsel och några plantor. Sen var jag ute och grejade hela eftermiddagen. Så skönt när vädret är så underbart!
(Sen stupade jag i säng vid 21.30... )



I dag har vi varit och hämtat dottern, som var på fest i går och sov över där.
Sen var vi till lasarettet och hälsade på en vän som ligger inne med blodförgiftning.
Vi satt ute på avdelningens inglasade balkong och drack kaffe och pratade, och det var väldigt uppskattat.

Förresten, i morgon är sista dagen att tävla!!
Ni missar väl inte det?




Nu skall jag lägga mig en stund med en nyköpt trädgårdstidning.


Kommentarer
Postat av: Linda/Candygirl

Åh vad fint du gör... Och vad härligt grönt ni fått. Underbart.

2011-05-01 @ 20:44:52
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: soffie

va fint det blir och det gäller att passa på att njuta av vädret för nu ska det visst bli rena aprilvädret,typiskt då vi hade majväder i april:(

kram

2011-05-01 @ 21:27:00
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Härliga foton!!



Får nästan ångest att jag inte fick iväg ditt

paket "i tid", men det var en alldeles speciell

lite grej som ställde till det...) ;-)



Kram fina du!

2011-05-02 @ 14:56:07
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0