Dagens ungdom alltså!

Två mornar i rad har en av det yngre gardet av byggjobbare här titulerat mig "Damen" nu...
I går var det "Varsågod Damen" när han höll upp dörren, och nyss var det "God Morgon damen!"

Jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag skall ge honom en puss eller en käftsmäll...

Så...



...både damer och herrar där ute!

Nu skall jag få i mig lite frukost, är hungrig som en utsvulten varg!
(Så de eventuella hekton jag förlorat vid magsjukan är snart åter.)

Förresten, de där kattspåren, det var ingen fara... pust!

Kommentarer
Postat av: madlar

Hahaha, fast jag är tacksam så länge jag inte blir titulerad "tanten".

2010-10-15 @ 09:23:26
URL: http://baravaramadlar.blogspot.com
Postat av: Linda

God förmiddag lilla damen. Vad ska damen göra idag då? ;-)

Postat av: Brysselkakan

Ta det som en komplimang! Många gnäller på ungdomar, att de är ouppfostrade, respektlösa mm. Denna grabb har helt klart fått veta hur man behandlar damer! Hade du bott i Bryssel, som jag, så hade du fått höra Madame var enda gång du har kontakt med någon du inte känner! Ganska trevlig ;-?

2010-10-15 @ 10:41:58
URL: http://www.brysselkakan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0