Gissa vad jag skall göra i morgon?


Japp, skaffa silicon-tuttar!

;P

Nädå, men jag skall prova ut linser!
Ja, jag veeet att jag köpte glasögon för 6000 kr för några veckor sen...
(Om inte annat så påminner sambon mig)
Fast jag gillar´t inte, det är liksom inte jag.
Skall i alla fall testa progressiva linser, så får jag ju givetvis ha glasögonen ibland ockå.

Förresten, inte en endaste gång sen jag fick brillorna har jag haft "vanlig" huvudvärk. (2 ggr haft migrän bara) Jag som åt tabletter flera ggr i veckan för just huvudvärk förr! Tänk vad bra! (Då kan man ju säga att jag sparar in priset på glasögonen på att inte göra åt så mycket treo och ipren.)


Kommentarer
Postat av: Linda/Candygirl

Vad bra att du fick lösningen på huvudvärken. Hoppas det håller i sig.

2011-05-26 @ 13:50:06
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0