Blåsig Onsdag

Just nu är jag glad att jag har väntat med att plantera ut så mycket.
Som det blåser just nu så hade det inte varit mycket kvar...



I går fick jag bara putsat köksfönstret, så vardagsrumsfönstren är kvar.
Det regnade och blåste för mycket i går, så jag åkte bort till en kompis på fika i stället. Nåja, det får jag väl göra en annan dag, de finns ju kvar!

Nu väntar jag som sagt på att målar´n skall komma (Fast det vet man ju hur det är med hantverkare...) 
Se där där kom han! Och vet ni vem det är??? Det är han med de där ögonen jag drunknade i för många år sedan...

Det är väggen i vardagsrummet. De har tagit upp den för att det var för mycket ljud i avloppsrören bakom (Det är alltså väggen mot badrummet) Och nu till slut skall vi alltså få fint igen.


Kommentarer
Postat av: Helene

Har hösten kommit redan ??

Jo så kände jag igår = ((

SOMMAR NU TACK !!



Ha en fin dag.

Kram Helene.

2011-05-25 @ 08:27:33
URL: http://helenesdagbok.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Ni måste ju sluta att träffas på det där sättet!

Farligt att drunkna i hantverkares ögon ;-)



2011-05-25 @ 09:26:12
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0