På drygt ett par miljoner

Nu har jag suttit och tagit hand om en hel hög med föreningens fakturor.
Det är skrämmande hur många vi har i månaden!
Nu under stambytet ligger vi (Jag) nog i snitt på 75 i månaden.
Skönt i alla fall att jag gör det hemifrån nu, det var värre förr, när jag var tvungen att hantera fakturorna i pappersformat inne på huvudkontoret inne i stan!



Så nu är redan (Med råge!) de två timmarna jag får vicevärdsarvode för i veckan passerade.
Och klockan är inte ens 10 på Måndagen än.

Behöver jag säga att jag längtar tills det är dags för årsstämman?

Kommentarer
Postat av: Linda

Du ska väl inte sitta kvar så länge till nu va?

2011-01-03 @ 10:33:28
URL: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0