Mera listigt!!

Flitiga Linda kom med en hel radda med nya dagar.
Nu har jag att göra! =)

Dag 51- Tråkigaste vardagssysslan
Dag 52- roligaste vardagssysslan
Dag 53- Favoritvin
Dag 54- Vad är vardagslyx
Dag 55- Så här gör jag för att må bra
Dag 56- Det här får mig att må dåligt
Dag 57- Det här har jag som skrivbordsbild på datorn, just nu
Dag 58- Mina tre bästa egenskaper
Dag 59- Mina tre sämsta egenskaper
Dag 60- Det här är jag jätteduktig på, men nästan ingen vet om det
Dag 61- Dessa tre kändisar skulle jag vilja luncha ihop med
Dag 62- Om mitt liv hade blivit som jag sa när jag var barn, då hade jag jobbat som? Levt var? Bott hur?
Dag 63- Om jag vann 1 miljon då skulle jag...
Dag 64- Den här färgen är den vanligaste förekommande i min garderob (förutom svart)
Dag 65- Egotid? Den spenderar jag så här
Dag 66- Om jag fick förändra nåt på mig själv så skulle jag...


Har någon mer förslag, så skriv en kommentar, eller maila till [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0