Dag 45. Det här ser jag på TV

Dagens ämne kommer även det från Linda.

Serier har jag svårt att följa, på grund av mina arbetstider.
En favorit"serie" annars har ju varit "Så mycket bättre", vilket ju tyvärr är slut nu.
"Halv åtta hos mej" brukar jag försöka se. Annars går det ju fint att kolla på webben.
På webben brukar jag även kolla "Cougar Town", och jag är långt före Svensk tv där.

Nä... annars blir det väl vad som är på tv när jag sätter på den, jag har svårt att hålla ordning på tv-tider och ha koll på när programen går.


Kommentarer
Postat av: Linda

Det låter som jag... jag brukar slå på tvn när jag ska sitta och rita. Men följa ett program fixar jag inte. Vi följer en enda serie på Tv. Nikita.

2011-01-07 @ 14:22:08
URL: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0