Dag 40. Pojkvänner.

Detta ämne kommer från F.

Och ja, det blir ett kort inlägg, för jag har ju bara en ;P
Nänä, skämt åsido...

Första "seriösa" var väl när jag gick i nian... fast det höll ändå inte så länge, kanske ett par månader.
Sen var det väl några till liknande förhållanden, tills jag träffade honom som jag sen gifte mig med, då jag var 18.
(Alltså, vi träffades då, gifte oss gjorde vi när jag var 23) Han som även blev pappan till mina barn.
Vi skiljde oss när jag var 27 (Och barnen 3 och 5)
Därefter hade jag drygt två år som singel, prövade endel.
Men ingen som föll mig i smaken innan en efterhängsen kille jag träffat på bandyläktar´n i Januari 2000 till slut fick mig på fall. Ja, det är ju han som numera är min sambo.

Och så levde de lyckliga i alla sina dagar.
Snipp snapp snut, så var sagan slut!


Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Tacksam att ingen bett mig skriva min historia

om ämnet...

Skulle bli ett långt inlägg...



Glad över att det finns lyckliga sagor!!



Kram vännen!

2011-01-02 @ 15:20:55
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0