Ang. min lediga dag

Satte mig här med en kopp kaffe innan jag skall ta mig in mot stan.
Jag har fått flera kommentarer om min "lediga" dag.
Det är just det som är problemet med att jobba helger (Ja, förutom att just jobba på helgerna då...) Att man då bara blir ledig en dag den veckan (varannan vecka) man jobbar helg. Då måste man ju göra allt den dagen. Eller... såklart jag gör saker andra dagar också, men jag får ju mest gjort min lediga dag.
Trist, men så är det.

Nu funderar jag på om jag skall gå in till stan, eller om jag skall vara lat och ta bussen... Det är fint väder, det är det. Men jag har också endel att bära, så det lutar nog åt bussen i alla fall. Jag får ju ändå 12 stycken 30-minuterspromenader denna veckan, så jag kan vara nöjd ändå =)

Kommentarer
Postat av: ansepanse

jo, det är ju så, alla måsten som hopar sig för att klaras av när man är ledig

kramar

2011-01-26 @ 16:22:45
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja man vill ju gärna göra undan när man har möjlighet. Jag försöker göra undan allt på vardagkvällarna så helgerna är så tomma som möjligt.

2011-01-26 @ 17:47:05
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0