Alla sätt är bra...



Det var en kille som var överviktig. Han visste inte hur han skulle göra för att gå ner i vikt. Men så en dag fick han ett nummer av en av sina kompisar.
Kompisen sa:
- Ring det här numret så kommer du gå ner i vikt, det lovar jag. Jag har själv prövat det. Killen var först lite tveksam till att det skulle funka men sen ringde han i alla fall.
- Ja hejsan, hur mycket vill du gå ner?? svarar någon i telefonen. Det kostar 25 kr per kg du vill gå ner.
- Ehh, jag vill gå ner 1 kg, svarade han.
Nästa dag ringde det på dörren. Där stod en snygg blondin som sa:
- Om du fångar mig får du sätta på mig.
Hon sprang och till slut fångade han henne och satte på henne.
Nästa dag vägde han sig och mycket riktigt hade han gått ner 1 kg.
Nästa dag ringde han igen och sa att han ville gå ned 5 kg.
Dagen därpå stod en snygg mer vältränad blondin och sa:
- Om du fångar mig får du sätta på mig.
Som vanligt funka det och han gick ned 5 kg.
Nästa dag ringde han och sa att han ville gå ned 25 kg.
- Är du säker? Jag menar 25 kg är väldigt mycket åt gången, sa tjejen i telefonen.
- Jodå, jag är säker, svarade killen.
Nästa dag ringde det på dörren och utanför stod en skötare med en stor hårig apa i koppel.
Skötaren sa:
- Om du inte springer så fångar apan dig istället...


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Hahaha

2011-01-10 @ 07:58:23
URL: http://gabriellashorna.blogg.se/
Postat av: ansepanse

hahaha

2011-01-10 @ 10:21:10
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0