Olika humor

Alltså, på vårt jobb har vi väldigt rå och grov humor.
(Jag tror det är för att orka med vårt tuffa jobb. Eller jag vill gärna tro det iaf. Eller så är vi bara perversa.)
Anyway, när jag är med ute med sambons jobbarkompisar så spänner jag mig alltid för att inte skämta till det för grovt. Vill ju typ inte skämma ut mig. Ja, inte honom heller då.

Så, i Lördags när vi var ute så fick jag bita mig själv i tungan när en av killarna klagade på tjejen som torkade av bordet.
Hon sprayade på medel, och torkade, väldigt slarvigt av.
"Vad tror hon? Att det räcker med två sprut, och så är det färdigt?"
Jag ansträngde mig allt vad jag kunde för att inte spinna på.
Sen fortsätter han: "Hon borde gå i kurs hos Tommy" (En annan kollega, som säljer städartiklar)

Ungefär där bröt jag ihop...

Jag tror inte det fattade det roliga ändå.




Nåja, det var väl trots allt inte hela världen.
?


Kommentarer
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Ha ha jag fattade. KUL med humor men endel har det INTE. Kan oxå klampa i klaveret när jag är med folk.

Skulle in här och tävla om goddiebaggen men den har visst redan fått en ägare. Synd.....

Hälsningar

Yohanna

2011-04-04 @ 13:13:54
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Tjoho!

Själv klampade jag rejält i klaveret i lördags

på vägen hem efter Wallmans...

Det blev tyyyyyssssst i taxin...

OK, jag får väl bjuda på det,

har ju också jobbat på arbetsplats med speciell

humor ;-)

Vad jag sa?!

- Lämpar sig inte i tryck här!



Men det är väl tur att man själv har skoj iallafall?!

2011-04-04 @ 16:11:25
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: ansepanse

hahaha - att han inte fattade det roliga då

kramar

2011-04-04 @ 17:18:21
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: ejmis

Jag tror att det där med rå och sjuk humor hör till i vår branch ;)

2011-04-06 @ 22:13:14
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0