Första vardagen denna veckan...

Och jag är ledig!

Jag har jobbat heeela långa påskhelgen, bara skjutit emellan
med föräldrabesök, påskfest, lite utevistelse, stugletande mm.
Därav det dåliga bloggandet.
Men jag antar att jag inte är ensam om det sådana här underbara vårhelger!?



Se, där åker den sista påskkärringen sin kos!


Men i dag är jag ju som sagt ledig.
Fast... ja, ni känner ju mig...
Städa undan påsken, "göra rent" inför min avgång i styrelsen,
handla... osv.
Deklarerat har jag också gjort förresten, med androidappen.
Funkade fint, men kändes lite knäppt.


Kommentarer
Postat av: Linda/Candygirl

Skönt att börja veckan med ledigt... för en annan var det bara pallra sig iväg. Fast jag hade ju haft fem dagar ledigt så...

2011-04-26 @ 16:16:24
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0