Åsa svarar

Min frågelåda blev ju en succé, och nu skall jag försöka mig på att svara på alla frågorna.

När vinner jag 100 000 på triss?????
Ja du, det är en svår nöt att knäcka... (Och jag är ju trots allt inte synsk) Men enligt statistiska undersökningar ökar chansen att vinna ju fler lotter man köper. Så fortsätt att köpa en massa lotter så håller jag tummarna. Lycka till!

Hur får man maken att duscha normallänge och inte heeeela kvällen???
Har ni varmvattenberedare? I så fall, stäng av den när du tycker att han får vara klar! Annars skruva ur säkringen till badrummet när tiden är ute!
(Fungerar även när busiga söner kommit upp i "duscha länge-åldern")


vilken mat är den värsta du kan tänka dig?
Vet inte om det går under kategorin mat, men allt som innehåller kokta körsbär skulle komma upp igen, om man säger så. Så körsbärskräm/paj och liknande blir mitt svar. Annars gillar jag det mesta! =)

Hoppas ni är nöjda med svaren, vi kör väl "Fråga Åsa" igen om ett tag va?


Kommentarer
Postat av: Linda

Hmmm...det är ju det där med att vi bor i lägenhet. Vi betatlar ju varken vattnet eller uppvärmningen av detsamma... Så gissa om han snurrar i duschen. I gula huset är han aningen kortare i duschen. Men bara aningen. Där funkar det att säga att det KOSTAR. :-)

2011-04-17 @ 15:48:04
URL: http://www.candygirl.nu/
Postat av: Anna

Oki, tack för svaret. Ska köpa massa lotter då ;-)

2011-04-19 @ 10:37:27
URL: http://ionlywish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0