Kunnig häst

Kalle sitter och äter frukost då hans fru kommer inrusande och smäller till honom med en kastrull.

"AJ! Varför gör du så?" frågar han henne.

"Jo, det skall jag berätta för dig! Jag hittade en lapp i din ficka med namnet Josefin på!" skrek frun ilsket.

"Men älskling, jag var ju på kapplöpning i helgen och Josefin är namnet på hästen som jag satsade på." förklarade Kalle.

Frun trodde honom och bad om ursäkt. Tre veckor senare sitter han återigen och äter frukost i lugn och ro då frun kommer inrusande i köket och ger honom ett våldsamt slag i huvudet med stekpannan.

"AJ! Vad är det nu? Varför gjorde du så?" undrar Kalle och gnider sig i huvudet.

"Jo, det skall jag berätta för dig! Din häst ringde!" 


Kommentarer
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

NY TÄVLING hos mig http://www.hannahsthlm.se !



Du kan vinna den eftertraktade mascaran från Lancome, Hypnose Drama!

Kika gärna in och var med. Gratis och enkelt som vanligt att tävla;)!



Kram & Trevlig Fredag...snart...:)

2010-09-15 @ 19:39:44
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: Linda

Svar: Inte fullt tre... blev Tvåtusen sju hundra nånting på nån shop men bara tvåtusen fyra hundra nångitn om jag tog den från finland. Ska kolla med Luleås musikshoppar först. Så kanske jag slipper beställa.



Den jag har är nog en riktigt lågprisare. Inte värt att fixa halsen på ialla fall tyckte dom på musikaffären



Den jag funderar på har fått fina omdömen och är ju av känt märke så...

2010-09-15 @ 22:14:18
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0