Det skall inte vara för enkelt

Nu är kjolen inhandlad, det kommer bli så läckert till reptilleggingsen!
Det bidde även tunna fingervantar, att ha när man cyklar till jobbet på morgonen, och lite höstblommor att plantera ute.
Slank också in och förtidsröstade, jag jobbar på söndag.

Här hemma tyckte jag att det flutit på fint, och att problemen varit mindre än jag trodde innan. Jag stod just och sa detta till killarna... så gick en säkring och vatten kom forsande från en kopplingsdosa i halltaket.
De råkade borra av en kabel (När de borrade för nya avlopp i våningen över) med en vattenkyld borr!
Som tur var så hann han att stoppa innan det rann vatten ur eluttaget bakov vår säng också...
Så nu är vi strömlösa bakom sängen, men det skall de fixa i morgon.

Nu vet jag förresten vem som är skapare till "Jonas"... Det är lille gullige elektikerkillen som jag bjöd på öl i somras för att han hjälpte oss att koppla in infravärmarna.

Nu har klockan blivit hög tid att laga mat. Fläskkotletter, pilaffris och mangoRaija-sås blir det i dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0