Med tonåringar då?

Aftonbladet tipsar i dag om hur man kan få (ha) ett fungerande sexliv även med småbarn.

Min spontana tanke är:
Vaddå svårt att få till det under småbarnsåren??

Kom igen när de blivit tonåringar!

När de är små somnar de ju i skaplig tid, fattar inte om föräldrarna smiter in i sovrummet eller på toa för en snabbis, eller för den delen går de även glatt iväg till kiosken och köper godis om de kommit upp i den åldern.
 
Men tonåringar!! De somnar ju typ aldrig, har öron som paraboler (Om det inte gäller att de skall städa eller ta disken förståss.), och kan ju lägga ihop ett o annat... Det, mina vänner, det är mycket svårare än under småbarnsåren! Bollibompasex låter ju som en dröm i mina öron nu för tiden ;)

Hur får ni till det? Vad är era tips?






Hahaha!!! Bästa tipset kommer hittills från Ann-Catrine:

"Eller säg som det, då pyser de nog självmant genom dörren!
Finns väl inget pinsammare än föräldrar som har SEX!!? De är ju bara såååå gamla!!!"


Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-10-26 @ 15:27:09
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Jo tack, det problemet kommer jag ihåg...

Man får nästan köra planering, spontan sex blir lite svårare, men att bjuda ungarna på bio t ex brukar ju få iväg dom ett tag.

Eller stick iväg på en liten bil/sextur själv, billigare än hotellrum i allafall ;-)

Eller säg som det, då pyser de nog självmant genom dörren!

Finns väl inget pinsammare än föräldrar som har SEX!!? De är ju bara såååå gamla!!!



Lycka till//Kram

2010-10-26 @ 17:20:04
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Mija

Fnissa!



Ha ha, jag har inte tänkt så..

Mina är för små än..



Och jag håller med dig: det funkar ganska bra än så länge..



;)

2010-10-26 @ 18:58:34
URL: http://mammamija.blogg.se/
Postat av: Stina

Ha ha! Men för oss kanske listan hjälper ;-)! Vi har ju ett barn som aldrig vill sova, vare sig på morgonen eller kvällen och som tycker Bolibompa är urtrist och som man inte ens kan muta med godis...

2010-10-26 @ 19:43:28
URL: http://fyranyanseravrosa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0