Ja, så var det då den där dagen igen...

... Dagen efter alltså ;)

Men nädå, ingen fara på taket här inte!
En kul kväll var det i går. Massa god mat, gott att dricka (Nåja, inte allt. kommer till det), massa kul mode, snygga frisyrer.
Kvällen avslutades på nattclub innan det var dags för hemgång vid 2.30.

Vi åt lite rester till nattamat när vi kom hem, och jag lyckades sova ända till 10. Kanske är det därför jag är pigg i dag? Väldigt skönt iaf, eftersom jag börjar jobba 15.30!



Detta trots att jag drack (blev bjuden på) något jag aldrig druckit förr... Absint!
Det var nog både första och sista gången. Väninnan blev så dålig av sin att hon fick gå hem. Fast, som bartendern sa senare, hon skiftade i grönt redan innan den där shotten ;)

Nä, nu ska jag lägga mig i soffan och slappa till idolrepriser!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det är nåt som jag aldrig testat heller.. men jag har heller inte känt nåt sug av att göra det. Har inte den varit förbjuden till och med??!!

2010-10-02 @ 16:09:05
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0