(Går-)dagens tveksamma...

Exet´s nya (sen kanske 10 år) fru, som jag inte har något gemensamt med, och som jag inte har pratat med mer än när de varit här på kidsens konfirmationer och så där. Hon som är översittaraktig, insmickrande och allmänt... ja, typ sådär.

Hon hade skickat en vänförfrågan på Facebook till mig i går.
Tillsammans med frågan om jag var intresserad av att ha ett homeparty här, med nån inredningstjosan hon hade börjat sälja.

Jag avböjde vänligt homepartyfrågan, med ett att "jag skall ändå fundera på det och hör av mig i så fall", och på vänförfrågan klickade jag på "ignore".
Jag har ju inga som helst intressen av att ha henne som vän där, och jag vill inte att hon skall ha tillgång till mina statusuppdateringar, foton och annat.
Dessutom så var det ju rätt så genomskinligt att det var bara för att få ha ett party här hos mej...

Mina frågor är nu:
Var jag ofin som klickade bort hennes vänförfrågan?
Hur hade du gjort i mitt ställe?



Fast Er vill jag gärna ha som vänner på facebook!
Lägg gärna till mig med den e-postadressen jag lämnar i mina kommentarer. Bloggadressen har jag ingen fejja på.

Kommentarer
Postat av: Tina

Tycker inte alls att du var ofin av dig som ignorerade invite...det är ju ens eget val vem jag väljer till min vän på fejjan.

Skulle nog ha gjort likadant skulle jag tro.

2010-10-04 @ 13:53:27
URL: http://tinaz.blogg.se/
Postat av: Linda

Nej jag skulle gjort likadant.



(Jag är inte reggad på facebook. jag tillhör dom som struntat i det. Bloggen får ta min tid. Punkt slut!)

2010-10-04 @ 16:04:29
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Cajsa

Man får välja sina vänner på FB precis som man gör i verkliga livet. Om någon blir putt så är det deras mensvärk, så att säga.

2010-10-05 @ 07:32:40
Postat av: mia

Bra gjort, även jag snålar på vänner på FB, bara sådana som jag verkligen vill. Ha de.

2010-10-05 @ 16:28:49
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0