Träningsvärk


Då var den här igen då...
Bakissöndagen hahahahaha!!
(Det börjar nästan bli en vana nu ;)

Det var jättekul i går kväll, även om min ångest var stor innan!
Det var nämligen en par-turnering, med 32 par där alltså sambon och jag spelade tillsammans.
Och för Er som inte känner min sambo kan jag tala om att han dels är jätteduktig på bowling och är världens sämsta förlorare!!
Och jag är jättedålig, verkligen jättedålig.
Men vi fick faktist pris i vår klass!
Efter 12 serier... vilket känns i dag!

Sen gick vi vidare på nattclub, och kom inte i säng förrän bortåt fyratiden.
Det känns också i dag.
 
Här blir bara att slappa här hemma innan kvällsjobb 15.30



Kommentarer
Postat av: Linda

Heja er.. hoppas du kom i bra form för jobbet sen också...

2010-11-07 @ 18:03:58
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Åsa

Linda: Jodå, det gick bra, och jag fick pizza när jag kom hem! =)

2010-11-08 @ 09:35:23
URL: http://secondtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0