Dag 7. Min bästa vän.

...vet jag inte om jag kan svara på.
Jag har nog ingen bästa vän!

Eller, i så fall skulle jag nog svara min sambo.
Han är nog den jag kan berätta det mesta för!

Sen har jag många vänner...
Flera gamla barndomsvänner, som jag kanske inte träffar så ofta, men när vi då träffas är det som att tiden stått stilla!! Så härligt med sådana vänner, man vet liksom allt om varandra!

Arbetskompisarna är också väldigt viktiga för mig! Det är ju dem man träffar så gott som dagligen. Vi är också ett härligt gäng, som ofta hittar på andra roliga saker ihop.

Blogg/nätvänner då... Ja, givetvis betyder ni jättemycket för mig! Er "träffar" jag ju också dagligen! =)
Många av er har jag ju dessutom träffat i riktiga livet ett flertal gånger.


Kommentarer
Postat av: Svorskan

Jag tycker man kan ha fler bästa vänner. Man kan ha vänner till olika saker. Man kanske inte betror "hela sig" till en och samma?

2010-11-23 @ 15:31:24
URL: http://svorskan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0