Dag 6. Min dag.

Jaha... vad finns att säga om den då?
Vaknade vid halv 6, alldeles för tidigt kändes det som. Eller så var det att jag lagt mig alldeles för sent?
Fixade till mig, och knallade iväg till jobbet. Jag hade världens motvind i snöstormen =(
Jobbade till 15, och fick då skjuts hem av en jobbarkompis, även om jag ju då skulle haft vinden i ryggen så var ju den skönt!
Satte igång att tvätta, och passade på att slumra en stund på soffan...
Väl uppe igen har jag nu tvättat och hängt två till maskiner, fixat matlådorna tills i morgon (Vårrullar, ris och wokgrönsaker), vattnat blommorna, tagit disken... ja, en vanlig kväll.
Nu satte jag mig i soffan, med en kopp kaffe till "Halvåttahosmig".

Sen väntar en dusch, eller kanske ett bad, te o macka, och lite bloggläsning!

Kommentarer
Postat av: Svorskan

Låter rätt mysigt, tycker jag. ;)

2010-11-22 @ 20:13:04
URL: http://svorskan.se
Postat av: Åsa

Svorskan: Tja, en vanlig dag...

2010-11-23 @ 10:25:53
URL: http://secondtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0