Lista...

snodd från Förortsvillan

Första jag gör på morgonen: Stänger av väckarklockan, i morse var det åt sambon.
Frukost: ingen innan jobb, äter där senare. På helgen gärna finfrulle a´la hotellvariant.
Avgudar: Mina barn.
Färg: Är just nu inne i en röd period. Skor, väskor, scarfar...
Mat: I dag vart det köttfärssås  på Åsas vis. Med morötter, majs o annat najs.
Kamera: Canon Power Shot S5 IS
Skor: Som sagt, gärna röda
Dricker: Det mesta.
Beroende: Kaffe.
Semester: Vet inte än hur sommarsemestern blir, men i September blir det iaf en vecka i Turkiet.
Önskar mig: En varm och solig sommar.
Borde: Hoppa in i duschen nu.
Vill: Ha lite bubbelvatten här o nu.
Värsta som finns: Spindlar.
Drink: Kongo... eller ja, vad som helst! ;)
Hemlighet: ja, som sagt, det är ju en hemlis... men det kan ha att göra med vilka som skall med till Turkiet i höst.
Dold talang: Jag visar alla mina talanger!
Rädd för: Vet inte? Oroar mig nog inte så mycket...
Mobil: En SonyEricsson c905. Som var sönder i går, men är hel i dag. Uppdateringar på nätet är bra. Om man hade kunnat kopiera alla kontakter innan.
Dålig på: att ha tålamod. (Den behöll jag från den tidigare listskriverskan)
Musik: Allt. Utom möjligen jazz då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0