Kristi Himmelfärds dag

Vi är lediga, hela familjen.
Gråväder, men dottern och jag var ut en liten fotorunda.
Vi behöver båda träna, och bli bättre på att inte bara använda "auto-läget" på kameran. Särskillt hon, som skall börja medieprogrammet till hösten, och tänkt sig inriktning bild.
(Sen är det en bra grej att få med henne på, och få lite mamma-dotter-tid)

Lite skillnad på våra kameror också... hennes är ju lite mer avancerad.


Nu skall jag skala potatis till potatissallad lite senare.
För vi trotsar vädret och skall grilla!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja idag är det härligt, det va isbjörnar här häromdan :(

Jag laddar ner s.k png ramar.om du googlar på free digiscrap prylar så hittar du hur mkt som helst...ladda ner i datan och du kan använda dom hur mkt som helst.. :)

Sen finns det nåt som heter ouickpage digiscrap..en helt färdig "sida" med plats för foto(n)

Annars för att fixa till dom så använder jag Photoscape mest..gratisprogram och enkelt :)

Tack för titten ..

2010-05-13 @ 13:09:59
URL: http://garanteratglamourfritt.blogg.se/
Postat av: Linda

Inga fina foton från promenaden ni kan bjuda på?



Här är allt annat än grått. Sol och 17 grader varmt. Håller tummarna att det håller i sig.

2010-05-13 @ 13:12:05
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: my

Klart vädret ska trotsas och det ska grillas! Vi har trotsat i över en månad nu :)

2010-05-13 @ 17:12:15
URL: http://myilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0