Jag dööööör!!

Kunde inte låta bli att ge er en till srån felsms.com

***

Till: Johan Pojkvänn
Sms: Nej nej Vad ska jag göra? Det har blivit stop i toan hos Johan så nu flyter allt jag gjorde bara om kring. Jag panikar ur snart. Hur får man ner vattnet? Vad händer om man tar bajset och lägger ner i duschbrunnen?
Svar: Hahaha Jag dör. Lägg det inte i duschbrunnen. Haha jag fixar det där. Det är lugnt. Kom ut nu.

Förklaring: det pinsammaste som hänt i  mitt liv. Jag ville bara försvinna från jordens yta. Smset skulle komma till en hjälpande vän och inte till Johan.

***


Kommentarer
Postat av: F

det där är kanske roligaste sidan på nätet... man fastnar totalt!



Å när det gäller din kommentar så handlar det om fysiskt handikapp som så sakteliga är på väg att bli bättre. Värktabletterna är borta likaså foglossningarna. Ryggen är dessutom mycket bättre så nu kan hon röra sig så mycket mer. Har naturligtvis inte lagt någon som helst press på henne. Det har jag lagt på bloggen.

2010-05-24 @ 09:51:53
URL: http://dagligdags.blogg.se/
Postat av: Little Me

Hahaha, fantastiskt underbart!!



( läser gärna fler felskickade sms )



:)

2010-05-24 @ 13:17:19
Postat av: Camilliondollar Baby

Haha...fy fasiken va pinsamt.

2010-05-24 @ 20:22:16
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: F

sv; jo tog bort den men ångrar mig nu. Skulle ha lagt min förklarande kommentar efter din istället. Men men. Sorry.

2010-05-24 @ 21:59:12
URL: http://dagligdags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0