Dagen närmar sig sitt slut...

Vi höll en extrastämma i kväll, vilken resulterade i ett beslut att vi skall göra stambyte.
(Det drar igång efter sommaren, och lär bli en hel del jobb...)
Den gick förvånansvärt smärtfritt tycker jag, och hoppas att resten av arbetet också gör det.

Nu skall jag ta mig en liten kvällsmacka, och sätta mig med mitt gamla, lilla ansiktssolarium.
(Ja, skratta ni, det är visserligen 17 år, men det funkar fint!)
Sen är det läggdags för lilla mig.

Förresten, 79 kronor för två migräntabletter... hutlöst!
Fast den jag tog hjälpte bra, det skall medges.
Ni som också har migrän, vad tar ni? (Jag vet, jag borde gå och få recept...)


Kommentarer
Postat av: Görel

Jag tycker att citodon är kanon! Det negativa är att man kan bli beroende av dom, vilket jag blev... Nu tar jag dom igen men är ytterst sparsam. Man kan riktigt känna hur smärtan rinner av en:)

2010-05-11 @ 22:07:15
URL: http://gorelb.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Förskonad från migrän, tack och lov! Ejmis är närmast expert på ämnet,hoppas du får något tips av henne!

För min ständiga följeslagare, smärta i precis hela kroppen,utom huvud och mage, tar jag citodon.Kanon för mig!



Hoppas du får en migränfri morgondag!



Nattinatti

2010-05-11 @ 22:40:50
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: ejmis

Jag tar Diklofenac vid minsta lilla känning av huvudvärk. Har också Sumatripam och Imigran.

Och så Coca Cola då såklart...

2010-05-12 @ 17:01:06
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0