Baddräksstatus

Storlek 42 var för stor... och 40 fanns inte, varken på köpcentrat eller i grannstaden. Men jag fick telefonnumret till kundtjänst. Så jag ringde dit, och de hittade "min" baddräkt i Norrköping. Jag fick numret till den butiken, och nu skall de skicka den till "min" butik. Slutet gott, allting gott. Hoppas jag, jag har ju inte provat den i 40, men den borde passa.

La även undan en kaftan (jo, det står så på hemsidan, men tunika skulle jag vilja kalla den) Kunde ju inte låta bli, nu när jag ändå har 25% på ett köp. Dumt annars liksom ;)

Tänk er den till begiea (hur stavas det?) capribyxor. Snyggt, eller vad?

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

40 borde nog passa.



Tunikan, som jag också skulle kalla den, är skitsnygg.

2010-05-18 @ 23:29:05
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0