Shoppinglördag


Här har varit full rulle hela dagen.
Först en tur till Orust, lite shopping och så. Trevligt, trevligt.
Massa smått och gott till hemmet, lite nya blommor, ett par skor och massa annat införskaffades. Sen köpte vi med pizza hem och åt. Efter det satte jag igång med förnsterputsande och påskpyntande...
Nu har jag landat här i soffan, och planerna är att ta en liten tupplur.


Kan inte låta bli att ge er en annan goding från www.felsms.com...

Till: Pappa
Sms: Jag kommer på en halv minut med dusch-munstycket. Men med Johan så har det inte gått för mig på 5 år. Suck...
Svar: Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med detta. Försök att tala om för Johan istället hur du känner. Kram Pappa

Förklaring: Skulle skicka till min vänninna men pinsamt nog kom det till min pappa istället. Jag ville dö på riktigt.Mamma ringde mig senare på kvällen och kom med små "sextips" Då ville jag dö ännu mera.

/Selma


Kommentarer
Postat av: Petra

Hahaha! Fy faan vad pinsamt...! Jag hade nog faktiskt dött på riktigt, av skammen.

2010-03-27 @ 18:37:15
URL: http://iconfess.blogg.se/
Postat av: Mija

Jag hade dött.

Lätt!

:)

2010-03-27 @ 19:39:26
URL: http://mammamija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0