P.A.N.I.K!!!



Jag fick just ett telefonsamtal som gör att jag inte kommer att kunna sova i natt.
Det handlar om styrelsemedlemar i vår förening, och en draghäst som vill hoppa av. Andra människor som absolut inte är rätt som vill in, och andra, dom är lurade som (av) satan som också vill ha in personen i fråga. Jag står inte på omval, men känner för att bara hoppa ändå om det blir så!!!
I morgon måste jag ringa och kolla upp om/hur mycket vi får försöka påverka valberedningen... Vilka sanningar vi får avslöja.
Nu snurrar alla tankar bara runt i mitt huvud! Framtiden, hur skall den bli? Jag känner inte att jag ens kan bo kvar här om det värsta händer...

(Ledsen för ett förvirrat inlägg, men mer kan jag inte avslöja... Men läget är allvarligt. Riktigt allvarligt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0