Alleredan!



Det är inte kllokt vad de lediga helgerna går fort!

(Och nu ser jag fram emot nästa lediga helg, då det först är Finlandskryssning, och sen blogglunch!

I går vart jag först jätteglad, och sen görbesviken... Hittade en kanonbokhylla på Blocket. Sambon ringde och gjorde upp att han kunde åka och hämta den på onsdag... allt väl. Jag fotade och la ut vår gamla skänk på blocket, flyttade på en tavla och var nästan på väg att börja plocka ur allt ur skänken också. Då fick sambon ett sms från säljaren att "Tyvärr är bokhyllan redan såld" Vaddå? Säger man inte det i så fall, att du måste komma och hämta den på stört, annars kanske jag säljer den till nån annan???? Dålig stil tycker jag!
Nåja, vår gamla skänk är det ändå ingen som ringt på ändå. Och jag får väl fortsätta leta vidare efter nåt nytt.

Nu hoppas jag att denna veckan blir bättre än vad den andra slutade!

Kommentarer
Postat av: Emma-Pemma

Haha, skrattade högt när jag läste om er turkiska vän! Sicken engelska!! Lovely!! ;))



Längtar åsså till blogg-lunchen! Ska bli sååå roligt att äntligen få ses!



Massa kramar!!

2010-03-29 @ 10:50:27
URL: http://minnietiger.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh.. så irriterande.

2010-03-29 @ 16:43:43
URL: http://candygirl.worldofsecrets.com
Postat av: Camilliondollar Baby

Så får man ju inte göra. Har man kommit överens om att man ska hämta hyllan, då får man ju inte sälja den till nån annan.



Är det många som kommer på lunchen?

2010-03-29 @ 21:29:39
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0